HELDERE COMMUNICATIE
Jellylab staat voor diversiteit. Diversiteit in ontwerp, omdat elk product zijn eigen identiteit nodig heeft. De identiteit van een product in een oogopslag kenbaar maken. In een maatschappij vol prikkels, impulsen en informatie moet je overeind blijven staan. Duidelijke communicatie speelthierin een belangrijke rol.
HET OUDE STADHUIS
Voor 'Het Oude Stadhuis' in Harderwijk heb ik de branding mogen verzorgen. Wat een prachtig pand om het logo, de huisstijl, website en routing voor te mogen verzorgen.
Kleur, font op maat en materiaal is subtiel per verdieping toegepast op het interieur en de historische periode.
HUISSTIJL HEERLIJK HARDERWIJK
En toen was daar opeens een pitch voor de identiteit van mijn eigen stadje, Harderwijk..
Samen met Murcy (van Murs Reclame) heb ik meegedaan. Het logo gepresenteerd in grote 3D blokken piepschuim, ondersteunend door dit filmpje.
En wat zijn we trots dat onze stad nu wordt vertegenwoordigd met onze nieuwe huisstijl!
Naast het logo hebben we inmiddels een huisstijlhandboek en beeldenbank opgezet. Daarnaast hebben we inmiddels tal van uitingen gemaakt zoals; een nieuwe stadsplattegrond, wandelroutes, tasjes, website, kaarten-series, posters etc. En er komt nog veel meer aan! Hardewijk groeit!
Bekijk hier ook de officiele promo,
gemaakt in de nieuwe huisstijl door Higher View
HUISSTIJL RAMON BRUGMAN
Voor de chef-kok met de baard; Ramon Brugman heb ik de corporate identity mogen verzorgen. Ramon is opgeleid tot chef-kok en patissier kookt en bakt hij elke week in de kookstudio van BinnensteBuiten. Sinds een jaar gaat Ramon ook veel op pad; op zoek naar mensen die net zo gedreven zijn als hij om met lokale producten iets buitengewoons te maken.
Een feestje om met hem samen te werken!